var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

OOTD

Ser ut som en total jävla mupp på bilden, men det bjuder jag på ;)
Linne - Midsommar marknaden på landet
Tights - H&M
Skor - Vans
Väska - Faktiskt gjort den heeeelt själv ;)
Såg ut sådär för några timmar sedan, men bytte när vi skulle fixa i rummet och nu har jag bytt igen, jag slösar inte alls på kläder ;) Ska i alla fall ut nu och träffa mina trevliga små vänner, som jag har saknat dem :) Men är smått trött eftersom att jag var ute och gick med mammi i morse, först bort till telefonplan, sen till coop och sen hem igen, varmt var det minnsann. Klagar verkligen inte på värmen, älskar den! Så skönt att inte behöva frysa när man är ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0