var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

7de Maj

Sista pluggdagen och sen är det hemkunskap och sjöängsloppet imorgon, efter det blir det långhelg och trevligheter och sen kör jag två veckor prao på Xarcuteria! Feeling the awesomeness! Ska praoa där med Klara, så vi kommer att ha två trevliga veckor tillsammans på Kungsholmen.
Känner mig allmänt glad just nu och ska snart äta, fixa naglarna eftersom att dem ser ut som skit, göra klart sista kapitlet och lite bilder på min memoar och bada! Kan det bli härligare? I min värld kan det det, om min älskling vore här :) Pussar och kramar på min finis♥ Just nu sitter jag och lyssnar på Bastille och bara har det allmänt trevligt.
Jag älskar min underbara Soyamjölk!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0