var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Promenad på djurgården!

Idag har jag varit ute på promenad med Pappi, Jenny och brorsan, blev promenad runt djurgården och det var jätte härligt :) Fint väder var det också. Men nu är vi på väg hem till Lilli och Danne och ska grilla, riktig somrig dag det här har varit, känns verkligen som att värmen är på väg nu :)
Dagens outfit består i alla fall av min mysiga kofta från någon pluttaffär i Brighton, linne från HM, shortsen var jeans men dem klippte jag om, strumpbyxor från kappahl och knästrumpor från HM. Har ryggsäck på mig på bilden om ni undrar :P

Hoppas att ni har haft en lika härlig dag som jag har haft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0