var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Stek

Sitter här på balkongen och steker som den blekfis jag är! Sprang ju sjöängsloppet och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle göra :) Men eftersom att det är så sjukt varmt så var jag helt slut när jag gick hem, så därför gjorde jag lite fruktsallad, tog vatten och nötter, smörjde in mig med solkräm och satte mig på balkongen! Nu blir det långhelg och chill


Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: Aaw tack så mycket! :3
Kramar Louise Nosebleed!

2013-07-09 @ 11:35:31
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0