var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Förkylningsplugg

Sitter här och försöker plugga men går inge bra när jag är sjuk :/ Känner hur huvudet bara dunkar och inte nog med det så mår jag jätte illa just nu, blööh! Jag hoppas att jag känner mig bättre snart, så ska ta och lägga mig och vila lite hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0