var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gårdagen

Igår var en mycket bra och trevlig dag! Jag träffade först upp Lorena och sen träffade vi upp hennes kompis Anna, från skolan ungefär så åkte vi till T-centralen och satte oss på plattan och väntade, efter ett tag kom Annas kompis Lotte, jättre trevlig tjej. Anna och Lorena var där för att se på The Fooo som skulle komma dit vid två tiden och jag var där för få träffa Kerbera vid tre. Eftersom att jag är så snäll så fotade jag The Fooo åt Lorena,måste ju få använda min kamera nu när jag köpt en :) Sen hängde vi runt ett tag med Annas andra kompis också, Felicia, och vi hade alla kul, eller jag hoppas det ;) Men sen vid tre, då var det dags! Är så sjukt glad att jag fick träffa tre av dem, Freddy låg hemma sjuk om jag minns rätt, och det gjorde det ännu bättre att jag fick en kram av Seike och att han frågade om jag skulle komma när dem spelar i Stockholm sen, mitt svar var såklart ja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0