var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hejdå hår

Vid tolv så kommer Cici, Maya och Klara att komma över och dem ska hjälpa mig att fixa om håret!  Är så glad att dem vill hjälpa mig för annars hade det blivit lite jobbigt :P Det kommer ta några timmar så jag har lovat att bjuda på mat, chicken nuggets för det är gott, och jag ska försöka fota så mycket som möjligt så att ni kan få se vad som händer, men nu innan dem kommer måste jag hinna duscha håret, det är fullt med hårspray och volympulver, inte super mysigt liksom. 
Hoppas ni har en trevlig söndag :)
Bild från i torsdags, älskar mina nya strumpbyxor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0