var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Måndagmorgon

Godmorgon på er allihopa!
Jag hoppas att ni har vaknat på rätt sida av sängen och att ni är helt utvilade, själv är jag inte så pigg, förkylningen är inte över än. Ska pallra mig till skolan snart, vill egentligen vara hemma men vi ska få en massa information om gymnasievalet och så idag, dåligt att missa det liksom :) 
Bild på min gröt som jag åt imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0