var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

OOTD

Tyvärr blev bilderna lite halvdana eftersom att jag inte riktigt fått kläm på hur jag ska få till outfit bilderna på ett bra sätt, men det får ni leva med.Magtröja - Gammal t-shirt som jag klippte lite iJeans - CubusOch mitt underbara halsband fick jag i present av Feilx :)Idag efter skolan ska jag åka iväg till liljeholmen för att Cici och Klara ska kolla jeans och sen ska vi sätta oss på ett fik och ha en pluggdate, riktigt mysigt med tanke på vädret! Nästa gång hoppas jag på lite bättre bilder så håll er uppdaterade :)Ha en bra tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0