var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Reeegnväder

Idag var det en väldigt blöt dag, speciellt för mina fötter, stackarna, men gav inte upp och drog in till stan för att möta mamma och kände mig lite varm när jag fick varmchoklad där! Åkte och fixade lite strul med betalningen för min kamera, nästan allt är fixat. Men nu tänkte jag lägg upp en outfit bild som jag tog innan jag blev sjöblöt :)
Diggar att jag blundr på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0