var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sjukling

Idag blev det inte en lång dag i skolan, gick första lektionen, vilket var klassråd, men pallade verkligen inte med så gick hem. Så nu sitter jag här och är förkyld, väldigt trevlig start på veckan. Tänkte snart ta och göra mig en kopp varm choklad och mysa ner mig till lite serier, men måste plugga sen vilket jag absolut inte ser fram emot, så nu får ni hålla tummarna för att jag snart blir frisk så att jag kan gå tillbaka till skolan!
Sådär mysigt hade jag det igår, en massa tända ljus över hela rummet och så har jag börjat läsa Det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0